Sarkac Kan testim 2 çıktı sonra yükselir mi adetim 5 gün geciktin normalde hiç böyle bir şey yaşamazdım
Zeynep_777 Sarkac merhabalar hamilelik testi yaptınızmı?Kan testini bilmemde,ama bende gebelik testimde adetimden 8 gün geçince gösterdi.
tahamommy Sarkac şuanki durumda hamile değilsiniz ama geç döllemeyse 1 hafta sonra anca belli olur, yumurtlama gününü net biliyor musunuz
Havin49_ Sarkac umut arıyorsunuz anlıyorum cnm ama bana negatif gibi yükselmez gibi geliyor inşallah vardır
allyslife Sarkac bazen stres gibi faktörler gecikmeyi tetikliyor, benim de senelerdir hiç gecikmezdi, 12 gün gecikmişti. Gebeliği çok isteyip bekleyince vücut böyle ufak kötü sürprizler yapabiliyor.
Sarkac Zeynep_777 ikisinide yaptım negatif ama ilk defa ilk defa başıma geliyor hani 500 TL de para verdim o zoruma gidiyor keşke çıksaydı da bari bu kadar zoruma gitmeseydi 😁
tahamommy Sarkac bazen mevsimsel yumurtlama gecikiyor haliyle adette, tuttuysa 1 hafta sonra çıkar olmazsa adet olursun zaten
Sarkac Havin49_ ayy heyecandan bekleyemedim cnm stres zor şimdide bekliyorum artık daha test mest yapmam😁
Havin49_ Sarkac hayırlısı olsun canım hakkında Rabbim aratmasın sağlıklı bir evlat nasip ETS’ün inşallah
Sarkac iremm00 ayy sağolsun cnm bana umut oldun herkes kendi döngüsünü bilir benim uzamaz var birşey ama ispatlayamamak kötü gerçekten
beybimom_ Sarkac en son ilişki ne zaman olduysa üstünden hesaplayabilirsiniz oluşum 10 15 gün sürüyor sonrasında beta yükselmeye başlıyor kendinizi ümitlendirmemek en iyisi tabiki varsa hayırlısı olsun inşallah allah kalbinize göre versin ama bazen insan istediğinde kendi kendine belirtileri yaşayabiliyor negatif olunca daha çok üzülürsünüz
iremm00 Sarkac yani cnm adet olmadığın sürece umut var hep bende nerdeyse adet söktürücü yicektim,13. Gün hem test hem ilaç aodim yaptım pozitif ti
Sarkac beybimom_ adete yakın ilişkim olmuştu ne zaman oldu hiç hatırlamıyorum ya dediğim gibi ben bu ay hiç aklımda bile yoktu adetim geçmesi benim kafamı karıştırdı çünkü benim hayatta geçmez belirtin de hiçbir şeyim de yok zaten neden belirti falan da aramadım yani sadece geçmesi beni şaşırtıyor halen de olmamam o beni biraz şüpheye düşürdü de ondan yani
beybimom_ Sarkac benimde öyleydi günü saati şaşmazdı 15 gün gecikti kaç defa test yaptım kan verdim çıkmadı iki kere hastaneye gittim doktor normal şeyler bunlar adetin gecikebilir hava mevsim stres yada yediğin içtiğin şeylerden olabilir dedi
Sarkac beybimom_ peki adet oldunuz mu sonra dediğim gibi bu ay ben düşünmedim aklımda yoktu başka işlerim vardı adetim gecikince fark ettim ama kanda negatif bakalım hayırlısı insallah bekletmez daha fazla
beybimom_ Sarkac evet sonra kendiliğimden oldum bazen döngü değişiyor dedi doktor eğer çocuk isteminiz varsa yada herhangi bi stres koşuşturma yaşadıysanız da olabilir