hnfkrnn cece01 ilk kizimin ismi Elif Liva ikici kızımın ki Umay 3. Bebişim de kız olacak inşallah ona da gazel mihra dusunuyorum … Aslında bade koyacaktim manası biraz şarap falan olunca vazgeçtim 😊
superstar_00 byayla Anca bu kadar benzerlik olur ilk kızım Asya ikinci kızıma Ada takacağım Allah’ın izniyle.
byayla superstar_00 ayy allah bağışlasın çok güzel 🩷 bizim oğlumuz olacakmış nasipse Uras koyacağız 🥰
cece01 momelif1 bizde büyük ihtimalle ela koyacağız bir isim daha var aklımızda ama bakalım ismiyle büyüsün🙏🩷 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🙏
Semilk05 cece01 ay yanlış anlatamadım zaten bi kızım var ikinciye de kız dediler Gökçe dedim sonradan erkek dediler öle kaldı yani hskshskdjd
baharerkann cece01 ben kizim olsaydı Deva koyacaktim ama erkek bebis gelecek belki siz düşünürsünüz ☺️
cece01 bemekli8gmailcom ben biraz daha düşünim 🤣🤣🤣 defne çok güzel bir isim ama aklım koyamadıklarımda kalıcak galiba
busrabaskal cece01 ilk kızım MİHRİŞAH.Osmanlıda sultan ismi. Side yok belki bulurum diye geldim eheheh mihrimah yeğenime koydum koymasaydım 2. Ye koyardım 2 sultan hanemize güzel olurdu
cece01 busrabaskal ay bende mihrimah güzel olur dicektimm çok güzelmiş inşallah içinize sinen bir isim daha bulursunuz sağlıkla büyüsünler 🙏🩷
cece01 eyoplk ay çok zor ama ya tam diyorsun ki bu isim güzel bu olsun ama başka isimde görüyorsuj aklının kaldıkları oluyor 🤣🤣
gulsaheroglu Oğlum Ali Yekta Kızım Alya Erva Şimdi bir kızım daha olucak isim henüz belli değil ama Aden ya da Arya istiyorum
rmeysaerdem gulsaheroglu Benimde bi kızım var Beren 2.kızımı bekliyorum aden istiyorum ama diyolar ki lanetlenmiş kavimin adı bende cennet bahçesi olarak biliyorum siz peki anlamını ne diye biliyosunuz
champanne cece01 benim aklım hala koyamadıklarımda ya 😂 tek isim istiyorum ama ecede bile hala acaba mı diyorum sanırım hastanede anca tamamen karar vericem😂
cece01 champanne ay ben ve eşimde öyleyiz diyorum bazen verelim de isim öyle sevelim isimli bişi alcaksak yaptıralım aklım hala diğer isimlerde kız ismi seçmek çok zor 🤣