300625 Bizimde kızımız olacak Allahın izniyle. İlk başta Umay düşündük baktık bu ara herkeste var sonra Asena ya karar verdik Asena olacak ☺️
twinsmomee cece01 ikiz kızlarım var isimleri Elisa ve Esila 3. bebeğimde kız olacak o da Melisa 😊 Alina ya da Ela isminide düşünmüştüm
cece01 siisu yaa mercan o kadar güzel kiii abisi de güzel isim seçmiş annesi sağlıkla kucağınızaa alın inşallah 🩷🙏🙏
cece01 anee234 hümeyra daha hoş geliyor sanki kulağa 🙏 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🩷🙏
Keziban sudeborakk kızımın adı eslem ve genel olarak çok uyumlu bir halden anlayan duygusal çocuklar oluyorlar. İkinci kızın adı Elif yani anlatılmaz yaşanır üçüncü kızımı bekliyorum gülce koyacağım inşallah bakalım o nasıl olacak
Zehrailly Keziban Ay Elif ismi için anlatılmaz yaşanır demişsiniz biz de Elif koyacağız çok merak ettim şimdi niye öyle dediniz 😂😂
cece01 Zehrailly ay ne güzel bende rüyamda görmek istiyorum yoksa isimde karar veremicem gibi 🤣🤣 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin adıyla büyüsün prenses 🩷🩷
cece01 Zehrailly ay evet ya bizde eşimle bi elif mi olsa diye düşündük ki keziban hanım yazınca bi geri çekildim 🤣🤣🤣
Keziban Zehrailly elif gibi dik istedikleri olacak sürekli ağlak bol hastalık tabii bunların isimle alakası var mı bilemiyorum 🤭
bemekli8gmailcom Bir kızım var adı Defne Asel cok severek koydum ve kullanıyoruz🌸💗şimdi bi kızım daha olacak inşallah ona da Ümmü Gülsüm düşünüyoruz değişmezse🥰 begendigim kız isimleri ise fikir olsun sizede annişlerim🥳 Aden Lina Berra Aksa Meyra Hafsa Mihra Aksa
cece01 bemekli8gmailcom iki kızınızın da ismi çok güzel isimleriyle büyüsünler sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🩷 defne isimli kızlar yaramaz olur derler doğru muu pekiii 🤣🤭
bemekli8gmailcom cece01 defne den mi yaramazlık asel den mi bilmiyorum genelde aseller cok yaramaz diyorlar 😂 kız görünümlü erkek çocugu gibi 🤭😃
bemekli8gmailcom cece01 amin insallah canım benim Allah razı olsun bütün hamişler sağlıkla alsın yavruşlarını kucaklarına saglikla büyütelim hepimizde insallah🥰💗🌸🤲
deniss_ cece01 biz karsu ve parla arasinda kaldik ben parla diyorum esim karsu diyor oğluma kura çektirecez oyle belirleyeceğiz inşallah 🫢
champanne Bera, hüma, afra, nora isimlerinden sonra hiç aklımda olmayan Ece ismine karar verdik🌸 belki elif Ece de olabilir diyoruz ama şimdilik sadece Ece🥰
cece01 champanne ay bende nora istiyordum eşim sağ olsun o nasıl isim dedi 🤣🤣 ece de çok güzel sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🩷🙏