cece01 hollyymollyy öncelikle sağlıkla kucağınıza alırsınız prensesinizi 🥹🩷ismi de çok güzel etrafınıza bence hiç sormayın duymayında bizde aynı şeyi yaptık çok kafamız karıştı 🤣🤣 teşekkür ederim önerileriniz için 🩷
baharerkann cece01 ben kizim olsaydı Deva koyacaktim ama erkek bebis gelecek belki siz düşünürsünüz ☺️
cece01 mrvilay sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah prensesinizi 🩷 nil ve asya ismini çok beğeniyorum meyra da değişik kulağa hoş geliyor ve bu aralar hiç duymadığım bir isim çok güzel 🩷 teşekkür ederiz 🙏
cece01 merveasilorhan ayyy inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 🩷 ahahahahhaha gayet herşeyiyle uyumlu bir kızçe geliyor 🤣🤣
Sedaa_ cece01 Eylül , Asya , İpek çok beğeniyorum bende benim de kızım olacak Allah nasip ederse henüz karar veremedim ismine 💖
makbule2025 cece01 ilk kızım Asya ikinci kızımın adını da Umay koymaya karar verdik daha doğrusu ablası öyle uygun gördü ☺️☺️🫶
cece01 makbule2025 ay ay ablasının ismide kız kardeşine verdiği isimde çok güzel sağlıkla büyüsünler teşekkür ederim 🙏🩷🩷
cece01 Suleaydogan1 çok güzel derin ismini de çok severim eflin ismide çok naif geliyor Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🩷🙏
superstar_00 byayla Anca bu kadar benzerlik olur ilk kızım Asya ikinci kızıma Ada takacağım Allah’ın izniyle.