Aycicegim oyy maşallah rabbim sağlıkla kucağına aldırsın. Belli belirtiler baştan beri vardı ama artarak devam edince acaba olabilir mi diyorum. Bende ikiz istiyorum rabbim nasip ederse gönlümdeki o ama tekinede razıyım elbette. İnşallah güzel sonuçlar alırım. Bir yanım kalk test yap diyor bir yanım negatif görürsen erken yaptığın için çok üzülcen diyor oyüzden beklemedeyim.