Kızlar merhaba bu benim 2. Transferim ilk transferim şubatta oldu ve 2 embriyo transfer oldu 4ab ve 3ab di kaliteler kimyasal oldu ozaman 8. Günde test yapmıştım çıkmıştı. Şimdi embriyo glue 4aa ve 3ab transfer edildi transfer+4 gündeyim 3. Günden beri kasık batmaları bel ağrısı oluyor ama bir ara olmayınca hemen tedirgin oluyorum. Sizce test için çok mu erken yine 8 e kadar beklemelimiyim