elifgck biz de çok değerlendiremedik sadece 3 defa görüşebildik bu ay. Eşimin nöbetleri çok yoğun oluyor o nedenle sürekli gelemiyor yanımıza. Annem vs de çalışıyor o nedenle yanıma gelip kalamıyor ben de kızımla tek başıma mücadele veriyorum 🙈 test yapmadım ama birkaç gündür Ovülasyon testi yapıyordum sürekli aynı koyulukta çıkıyor ne silikleşiyor ne koyulaşıyor, bakalım nasip artık