Artık belirtilere anlam yüklemiyorum o ayrı mesele ama dpo 5-6 gibi regl gelmek üzereyken bir sızı olur ya onu yaşadım. Birde belime hafif ağrımıştı. Sol bacağımda gün boyu rahatsız edici batmalar oldu. Ek olarak garip şekilde uzayan akıntılarım oldu Dpo 2-4 ve 7de. Birde su gibi akıntım da geldi. Bugün de dpo 9 aşırı halsizdim 11de uyanmama rağmen uykumu alamadım. Değişik anlamı müjdeleyici tarzda rüyalar görüyorum hem umutluyum hem de umutlanmamak için kendimi tutuyorum bu da strese sokuyo🙁