Zagrozunannesi Oge Cerrahpaşa tıp fakultesıne gittim beni perınatolojiye yonlendırdıler dedim ama seni dırek oraya alamayız dediler amniyosentezı kabul edersen alabılırız dediler bende kabul etmedim dusuk riski var dıye detaylı ultrasona randevu aldım