Zagrozunannesi Merhaba hanımlar 18+3aylık hamıleyım üçlü test yaptırdım ve trisomy 21 1:193cıktı doktorum riskin yüksek çıktı dedı böyle bi şey yaşayan var mı
Sara Zagrozunannesi bence sende normal cıkmıs neden doktor öyle söylemişki anlamadım.O zaman riskli oluyo 1:250 yukarı oldugında Evet riskli oluyor yanı şöyle desek 1:2-yle baslarsa riskli ve nefty falan yokluyorlar.
NaimeYilmaz Zagrozunannesi Bence başka bir doktora daha goster . 2li testn risklı cıkmıstı herhalde 3lüyğ yaptırdıgına gore
Sonay Zagrozunannesi bu testlerde yanılma oluyor cnm oyle olupta sağlıkla doğuran çok duydum inş oyle olur duanı eksik etme
Drngrkm Zagrozunannesi bu risk kesinlikle bebek hasta demek degil ama biraz risk seviyesi fazla cikmis. Nifty testiyle falan kesin sonuc aliniyormus
Oge Zagrozunannesi öyle bir şey yok direk yapmıyorlar amniyo sıvısı alınmıyor perintlji uzmanı bu işin uzmanı riskli gebelik uzmanı bu tür durumlarda ona sevk ediyorlar işin uzmanı baksın ben yanliş görmüş olablrm die ben 4 lüyü direk perntlji uzmnına yaptrdm tavsiye üzerne ayrıca sıvı aldrmak istemiyorsanz maddi durmunz iyi ise bi kan tahlili var 2000 tl civarı o test %99.9 sonuç verio yurt dşna gönderilio kanınız evinizde gelip alıyorlar internttn araştrn istersenz
Zagrozunannesi NaimeYilmaz ikiliye geç kalmıştım üçlüyü yaptırdım bende başka bi doktora daha gittim ama o da yüksek dedi napıcam ya
Zezell Zagrozunannesi Canim 250 kiside bir görünüyor senin yaslarinda oran bu seninki 190 kisidr bir görünüyor riskli çıkmış...istersen ayrıntılı ultrasonu bekle amniyon yaptirma
NaimeYilmaz Zagrozunannesi Çoook yanılmalar duydum sakin ol bişey olmaz Allahın ıznıyle doktorun ne dıorsa onu yap bence ıcın rahat eder
Pcdshn Peki yaşınız kaç?? Yaş 30dan büyükse hep risk yüksek çıkıyor, o sebeple takmayın bile derim, zaten testlerin kesin sonuç vermediği kağıdın üzerinde bile yazar.. Sıkmayın canınızı 🤞😇
Zagrozunannesi Pcdshn Yaşım daha 19 ve akraba evlılıgıde yapmadım Ailemde de böyle bi şey yok esımın aılesınde de yok çok şükür 🙏ama neden böyle oldu bılmıyorum
Zagrozunannesi Ardilan Sara ınsallah bakalım hastaneye randevu aldım rısklı derdi doktor demek ki 1:2 başta olursa rısksız oluyor gerçekten ben bu işleri hıc anlamıyorum
Zagrozunannesi Oge evet bılıyorum o testı doktorum da önerdi ama bu teste o kadar para veremem tabi ki insan içi rahat Etsin diye yaptırabılır ama yaptıramam ben
Oge Zagrozunannesi kesinlikle maddiytla alakalı haklısınız perintoloji uzmanına gidin belki gerek kalmaz onlarda 300 400 tl alıyorlar
Zagrozunannesi Oge Cerrahpaşa tıp fakultesıne gittim beni perınatolojiye yonlendırdıler dedim ama seni dırek oraya alamayız dediler amniyosentezı kabul edersen alabılırız dediler bende kabul etmedim dusuk riski var dıye detaylı ultrasona randevu aldım
Zagrozunannesi [bilinmeyen] amin insallah çok sağol 🙏 ben çocuğum sağlıklı diye düşünüyorum hiç kendımı üzmüyorum ama İnsan hırn de emrin olmak ıstıyor.doktorum 193 doğumundan birinde risk olabılır dedi inaallah bi şey çıkmaz da bi daha kı formda en güzel haberlerimi yazarım 💕bol bol dua edıyorum