senaakck bana geçen hafta 40+ 4 ken yaptı bir ebe , çatala ilk defa çıktım,ebeyi de tanımıyordum çok gerildim o kadar canım yandı ki ama tamamen benim hazır olmamakla ilgiliydi ama karşımdaki ebeye korkuyorum dememe rağmen o da beklemedi hızlıca soktu parmaklarını, sonra anlamıyorum ki kendini çok sıktığın için mi yoksa çatın mı çok dar diye başka bir ebe çağırdı o da aynı işlemi yaptı. Ben korktum bayağı sonra kanaman vs olur normal dediler, Nst ye bağladılar sonra sancı vs çıkmadı yine, bir de doktor görüp baksın dediler bir saat sonra da doktor alttan muayene etti, doktorunki bir tık daha az acılıydı ama bir buçuk saat içinde 3 kere alttan muayene ettiler yani. Hem muamelelerden hem de 41 den sonra beklememelerinden dolayı özele geçme kararı aldım bu son haftalarımda