orhismommmmmm Bazıları tecrübe konusundan dolayı olabilir haklısınız yalnız özel hastanede genelde daha çok ilgilenirler devlette başından göndermeye bakan çok o sebeple insan şaşırıyo 🙄
Ama malesef ki özelde bile problemli insanlar var 😒 insan heryerde insan, olmayan da özel olsun devlet olsun her türlü sıkıntılı, Allah herkesi kendi gibileriyle karşılaştırsın