tuba_grz Sssssyyyy yani nefes darlığı titreme bunlarda eşlik ediyor kızarma vs yani ne kadar desem bi 15 dk sürüyo galiba
mihra2021su tuba_grz doktorum psıkıyatrı ne derse o dedı 2 ayrı psıkıyatrıge gıttım ıkısıde sakıncası yok dedı
tuba_grz Sssssyyyy yaa benim sadece onlarda değil herşeye ağlıyorum ben sürekli bana biri bişey desin oturur ağlarım en çokkda eşim biraz sesini yükseltsin hemen yani psikolojim asla iyi değil
kirr Bitkisel takviyeler var doktoruna sorup onlardan alabilirsin ben bütün hamileliğimi öyle geçirdim inşallah bir an önce rahatlarsın 🙏🏻