rmy1 merhabalar, 12 ve 13.haftalarda lekelenmem oldu, kırmızı olmadığı sürece pembe ve kahverengi korkutmasın diyorlar genelde, ağrınız yoksa iyidir inşallah, bizim doktorumuz baktı kanama alanı yok dedi, enfeksiyon durumunu konuştuk, antibiyotik başladı, progestan iğne başladı, şu an çok şükür tamamen kesildi, gerildiğimde ve stresim arttığında artıyordu, içinizi ferah tutun iyidir inşallah