hevi21 Cansu777 inşallah sende bende istiyen kim varsa rabbim kucaklarımızı tez bir vakite doldursun amin🤲
elifff8 Cansu777 bendee bu ay aşılama olacağım inşallah şuan yumurtlama ilacı kullanıyorum kaçıncı aşılamanız ?
Cansin_01 hevi21 benim gecikmem olmadı vaktinde oldum adetlerimde hep duzenliydi bozmadı yani. Hsg nin 2.ayindada kimyasal yaşadım ama henüz tık yok 8 ay oldu hsg ye
yarenakkus hevi21 İnşallah canım, stres yapma hiç rahat ol o da çok etkiliyor düşünmeyi bıraktığın an hamile kalıyorsun akışa güven 🤎
Fundayim hevi21 hsgden sonra ilk regl 5 gün gecikmeli oldu bende. İkinci regl normal zamanda oldu. Gebelik yok hala bakalm 3. Aya giriyorum. İlk üç ayda kalma ihtimali yüksekmiş ama umudum yok
ikizlerkadini hevi21 rahim filmi çektikten sonra histereskopi ameliyatı oldum 1 kere adet olduktan sonra hamile kaldım 4 aylıkken düşük yaptim bunlar hepsi 5 6 ayda oldu sonra düzene girdi adetlerim