bartulies aybike5_0 karnıma hafif ağrı giriyor toplanmada var ama aktif doğum sancısı değil geçici olduğunu düşünüyorum 🤷♀️
_Medine aybike5_0 ben hastanedeyim nst çekildim kanamam var gelen giden yok daha😁gelmiii sen dogurcan heralde bu seferde 😅