sevgiciftel devlette takipliydim ancak onlar 41 de suni sancı ile müdahalede bulunup işe yaramazsa sezeryana alacaklarını söylediler ben de bu haftadan sonra yani 40+ 5ten sonra özele geçtim, bebeğin suyu vs çok yerinde diyorlar nebilim müdahalede bulunulmasın istedim, devlet son haftalarda 5 günde bir çağırıyordu, özelde de doktor 5 gün sonraya randevu verdi