DenizAda_ 08061999 burun tıkanıklığı oluyor nefes almakta bende zorlanıyorum bazen hormonlardan sanırm 14+4 oldum bende
ipek_madran 08061999 merhaba ikimizde aynı haftadayız kaşık ağrınız ve karnınız ağrıyormu gaz çok oluyor bende çok rahatsız oluyorum
08061999 ipek_madran kasik agrim yok canm arada bi ishal oluyorm oda hormonlardan herhalde gaz var evet
ipek_madran 08061999 benimde arada karnım ağrıyor gaz ağrısı galiba anlamadım yoksa kullandığım ilaçlar mı ağrıtıyor
ipek_madran 08061999 merhaba sizle aynı hafta hamileyiz tüp bebek benimde ilaçları bıraktınız mı acaba
gizemmmm__ 08061999 bende 27 haftalık gebeyim bugün çok kötü oldum aldığım nefes yetersiz geliyordu doktora gittik acile Bana oksijenimin iyi olduğunu piskolojik olabileceğini söyledi . Neyin piskolojisi olacak anlamadım 😂 düzeldi şükür ama arada yokluyor gibi