Evet benimde hamileliğimde başladı hatta sanırım rahime düşer düşmez yani aşırı Yorgun hissediyordum her gün bindiğim otobüs yürüdüğüm yol bana bir eziyetmiş gibi geliyordu. Hamile testi alırken bile tansiyonum düşecek gibiydi dedim sen kesin hamilesin ve öyle de oldu