Bestecanyurdu Son adet tarihim 25 kasım 10 haftalık gebeyim benden bir iki hafta önce olanlar cinsiyet öğrenen var mı ?
Edirefp Bestecanyurdu 15 kasım canım 11+5 iki gün öncen gidiyoruz doktor cinsiyet için daha çok erken dedi
Hhtce Bestecanyurdu bizim 7 kasım doktorcum yüksek ihtimal kız olduğunu söyledi bakalım değişede bilir dedi ama allahım sağlık la sıhatle Aldırsın kucağımıza
Keremerve crash Son adet tarihim 19 kasım 11+6 ikizlere gebeyim. Bugün randevum vardı. Yüksek ihtimal kız olduklarını öğrendik (Eski hastalarından doktorumun yanılmadığını biliyorum) Netleşmesi için 1 ay daha sabırsızlıkla beklemek gerekecek🤗
BuFi2012 Benimde son adet tarihi 20 kasım canım 😇 Bende çok merak ediyorum. 11 haftalık oldum. Ve kendimi çok zor tutuyorum gidipte cinsiyetine baktırmaya. Gerçi ilk bebişim ama insan yinede merak ediyo ve de ona göre alışverişti vs hevesleniyo insan
Cemoss BuFi2012 aynı gundeyz tatlm 😊😀bn ufak tefek aldm beyaz ve sari renk gorunce dayanamyorum 😉 cnsytleri biran once ogrenrz insAllah
Esocgkhn BuFi2012 canimm benimde 22 kasim son.adet tarihimm.adetime gore 13+1 ulrosona gore 12+3 gunluk hamileyim nasil bu kdr fark ediyo herkesin yorumlrini okudum benden gec adet tarihi olup haftasi yuksek olanda var?
Bestecanyurdu BuFi2012 gitmedim 26 şubatta randevum bende benden bir hafta iki hafta önce olanlar öğrenmiştir sorayım dedim ona göre kendimin kini tahmin edecektim 😂
EsRaSeNol EsRaSeNol bizde persembe gunu ikili test yaptrmaya gidicez özele ins. Ogreniriz bakalim 😁😁 siz ne kadarliksiniz ?
BuFi2012 Bestecanyurdu anladım canım 😂 ben tahliller için devlet hastanesini tercih ediyorum inşaAllah doğumum özelde düşünüyorum da 12 şubattada benim randevum var ama devlet hastanesinde cinsiyeti 16 haftadan önce söylemiyolarmış zannedersem...
jrarya Bestecanyurdu 29 kasım benimde. 26 şubatta da bi sonra ki randevum 12+5 olucaz gösterirse eğer öğrenicez ama daha önce gidebilirim sağlıklı olması yeter ama merak ediyo insan kızım oğlum diye sevmek istiyorum artık ☺☺☺
Kbrbrfn Bestecanyurdu ikili test yaptırdınız mı? Eğer yaptırdıysanız orada "free beta hcg" rakamını buraya yazın cinsiyetini söyleyeyim 😃
Bestecanyurdu BuFi2012 hadi ya neden öyleymiş ki öZel 12 de 13 de görüyor da devlet 16 da yani ne fark varmış
HayriyeAksoy Gnys benim de 14 kasım 12 ye girdk haftaya randevum var bakalm göstericekmi diye cok m.ediyrmm 😁😁
Susamtanesii Gnys bişey sorcam canım benim son adet tarihim 11 Kasım ama 14+4 haftalığım sen nasıl 11 haftaliksın?
Tugceanne Bende 12+0 tam cuma doktor kontrolüm var umarım sağlıklıdır ve cınsiyet öğreniriz çok heyecanlıyım
BuFi2012 Bestecanyurdu Canım bu istenmeyen gebelikler oluyo ya hani kız erkek ayrımı yapanlar takıntılı insanlar... aldırabiliyolar diye bu kürtaj zamanının geçmesini bekliyolarmış sanırım
Gfrnszgn Bestecanyurdu geçtiğimiz senelerde kız olduğunu öğrenince çok fazla kürtaj olmuş.Babalar erkek değil diye aldırtıyorlar bu yüzden bekliyorlar ki alınma zamanı geçsin diye kuralmış artık benim doktorum 20.haftaya kadar söylemem dedi 17.haftadayım özelde 13.hafta da %60 kız demişti ama net değil bekliyorum sonuçta çünkü tam anlamıyla 18. Hafta net oluyormuş
Hemsirehanim Bestecanyurdu 16 haftada öğrenilmesi bence çok çok iyi doğuya göre . Çünkü doğuda 20. haftada falan söylüyolar eğer kızsa aldırmasınlar falan diye bazen 30. haftaya kadar bile söylemedikleri oluyo. Ama cinsiyeti erkekse 16. haftada söylüyolar
Cengiz8Esra Canım benim son adet tarihim 7 kasım şuan 12 haftalık hamileyim 26 ocakta cinsiyeti öğrendim 🤲🏻😊
NecatiMerveCingz Cengiz8Esra yorumlarda bir üstündeki 25 kasım son adeti 12 haftalık olduğunu yazmış siz daha erken gene aynı hafta kimde hata var acaba
Bestecanyurdu Fatmayusuf beni takip et bence 😂😂 benim 25 kasım cinsiyetini öğrenince buraya yazarım sende benden tahmin et çok yakınız 😂
Bestecanyurdu BuFi2012 aa gerçekten mantıklıymış ama millet aldırmak isteyen her türlü öğrenir özele gider yani 🙄