zeyyy_ @Aaayseeert Ben direk koydurmak istiyorum ama konulacak gün bayrama denk gelir diye korkuyorum üniversite de yaptıracağım orası da kapalı oluyoruz dedi kararsız kaldım artık yarın doktoru arayım
zeyyy_ @Aaayseeert Evet Aşko inşallah diğer kalanları dondurtmak istiyorum ama nasıl ilerler bilmiyorum
Aaayseeert zeyyy_ Heh iyi bari aşko benim 3 transferim de dondurulmuş embriyo 2 si tuttu yani dondurulmuş olsa da bi problem olmaz böyle bi şey olursa yani
zeyyy_ @Aaayseeert Aşko bi de benim amh değerim 3 ay da düşmüş 0.40 daha da düşer diye korkuyorum hemen olsun diye düşünüyorum
Aaayseeert zeyyy_ önemli olan bir tane bile embriyon olsa kaliteli olması canım hiç stres yapma güzel güzel beslen bebişini hayal et . Bunları düşünme ben inanıyorum her şey güzel olacak
-Cennetkusuannesi- Aaayseeert canım sayfamda testlerim var bakarmısın 2. Trabsfer 5. Gün embriyosu birisi t+5 birisi t+6
Aaayseeert -Cennetkusuannesi- baktım şimdi canım bence pozitif ama kan verirseniz daha iyi anlarsınız
-Cennetkusuannesi- Aaayseeert inşallah, canım ilki kimyasal oldu bu sağlıkla ilerlesin rabbbim nasip eder inşallah
Aaayseeert -Cennetkusuannesi- benim de 3. De oldu canım Allah ne zaman nasip ederse o zaman oluyor . İlkini de kaybettim :( inşallah bu sefer kavuşursun bebişe
Aaayseeert -Cennetkusuannesi- aminnn hepimiz inşallah canım 🫶 kan verdiğin de paylaş bizde öğrenelim bebişiiii