zeyyy_ biz de bu sürece ilk defa başlıcaz ama Ankara’ya gidip gelicez, rapor çıkartmak içinse bazı şartları sağlamak gerekiyormuş ve hastaneye gittiğinizde evrak süreci başlıyormuş ben öyle gördüm burada birkaç postta, muhtemelen sürece başlayınca hangi evrakların isteneceğini söylerler diye düşünüyorum. Tecrübem yok henüz sizin gibi ama mutlaka kimlikleriniz ve evlilik cüzdanınızı yanınızda bulundurun, prim gün şartı var bununla ilgili belgeyi de bulundurun ne olur ne olmaz 🥰