psymom2 benim testim normal çıkmıştı ama bebeğin suyunda fazlalık olduğu için şeker takibi yapıldı ve yüksek çıkmaya başladı sonradan. Şuan her gün ölçüm yapıyorum. Beyaz ekmek, unlu ürünler, şekerli meyveler, pirinç bunları tamamen çıkardım. Tam buğday ekmek ve un kullanıyorum.Karbonhidrat yiyorsam yemekte tam buğday ekmek de yemiyorum. Patates yiyorsam yine ekmek yememeye çalışıyorum. Ama kahvemin yanında buono nun şeker ilavesiz çikolatasından bir kare yiyorum. Eğer o gün bpyu şekerim iyi gidiyorsa bazen kendimi ödüllendirip çok az tatlı yiyorum. Her gece süt içmeye dikkat ediyorum. Suyunda düzelme olduğunu söyledi. Çok zorlanıyorum ama şeker bebeği etkilermiş kilo olarak büyüyebilir ama organlar iyi gelişmez dedi doktorum. 31 haftadayım dayanıyorum sizde dayanabilirsiniz dikkat ederek