Emir2021 hastanede ben Mahvoldum yaa gece gittim doğum hanede sabaha kadar takip edildim 2 tane doğum oldu sesleri duydukça ben mahvoldummm büyük tansiyonum hiç 10dan yukarı çıkmaz benim 11i görmem yani normalim 10dur hep seslerden sonra tansiyonum fırladı 18e şekerim düştü açlık 60a sancım fırladı 140a bebeğim kalbi fırladı 170e 🤦♀️🤦♀️ halim perişan oldu şimdi de sancı yok su yok dedim ben gidiyom yoksa doğurucam yaniii