Kızlar merhaba dün evde biraz iş yaptım sonuç hastane 🥺
Dün idrar tutamama kasıklarda baskı şikayetiyle başladı sürecim akşam 12 de sancılarım başladı hemen acilden giriş yaptım doğum hanede sabaha kadar takip edildim sadece boş fizyolojik su takviyesi yapıldı kasılmalarım çıktıı sabahta servise alındım şuan serviste gözlem altındayım düne göre çok çok iyi kasılmalarım
Doğum yapsam ne olacak hiç bilmiyorumm
Doktordan ısrarla geciktirici istesem mi 🥺
Bu arada eklemeyi unutmuşum dünden beridir açıklık 1cm hiç ilerleme olmamış
- Normal doğumum olacak ilki 37+6 ikinci 39+1 de doğdu