Deleted33000 Selim_Alparslan aaa maşallah kız ben onu o kadar büyük diye hatirlamadim her maşallah tosuncuğa op yerime annesi
Bir1kelebek Benim de 13 mayıs çok üzülüyorum olmuyor bugün baya negatifim ağlamak istiyorum bağıra bağıra😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Bir1kelebek Selim_Alparslan evet var negatif derken mod olarak psikoleji olarak yani 🥺 17 ay olucak bu ay çok yıprandım insanlar senelerce bekliyorlar ben daha 17 ayda bittim 😓
Selim_Alparslan Bir1kelebek Vardır vakti canım bol sabır ve dua ile Allahtan hayırlısını iste üzülme vardir bir bildiği 💐
znnnr Selim_Alparslan benim bat 10 ama cuma pike yakın gördüm muhtemelen gece pik oldu diye düşünüyorum cumartesi de çizgi silik olmaya başladı yarın tekrar test yapacam ovuluasyon bakalım çizgi ne durumda Dpo 1 benim galiba hahahahahah sat 9 Nisandı