Dilaneymen evet hemde baya bi özel yani çok pahalı ama herkes önerince ben spor eğitmeni milli sporcuyum 27 yaşındaym çalışmış olduğum bir spor klubumuz var eşimle aynı mesleği yapıyoruz kick boks ,boksla 🙂 çalıştırdığım üylerim hep önerdiler bursada yaşıyorum doktorum daha beni nts sokmadı ama bebek kanala girmeye başlamış normal gibi gözüküyor dedi çok tedirginim pembe mavi diye hastanede doğum yaptırıyor normalde özel muynanesi cokta pahalı beni aşıyor ama başta gittim diye bırakmak istemedim 🙁