Dilaneymen MberraAglYac maşallah iyiymis bende 32de 1700 du kilosu sanırım benim bebiş biraz zayıf haftaya tekrar gidicem doktora bakalım ne diyorlar
MberraAglYac Zayıf bebekler doğduktan sonra daha iyi kilo alıyo kızlar takılmayın sağlıklı olsun gerisi teferruat
Esrahiramirac MberraAglYac kesinlikle canım hayırlısıyla bi doğuralımda kucağımıza sağlıkla alalım vakit daralıyor 😊
MberraAglYac Evet vakit daralıyor düşünceler heyecan panik mutluluk acaba 3 çocuğa yetebilecekmiyim vesaire vesaire düşünmemeye çalışıyorum iyiki okul varda okuldur evdir yemektir düşüncelerden biraz sıyrılıyorum 😩😩😩
Esrahiramirac MberraAglYac bende de öyle iki çoçuğa bakabilirmiyim acaba ya hasta olursam ne olacak gibi nasıl geçer Doğum kolay olacak mı diye afaktan basıyor 😫😫
Lidya 30.haftada 1.700 kg dı.Şimdi durum nedir bilmiyorum.ilk kızımdada 3.250 doğar dedi 3.950 doğdu.bebeğin kilosunu kafaya çok takmayın,onun birde çıkışı var 🤭😊
Esrahiramirac Benim kızımda 3 kilo doğdu oğlumda o kadar olsa yeter fazlasında gözüm Yok 😂😂 ama az olmaz inşallah bebişlerin kilosu
Dilaneymen SenaFratzbek benim suyum fazla diye erken doğum olabilir dedi doktor ama tam zamanında olursa en son tarih 23 mart dedi doktorum😊
SenaFratzbek Dilaneymen anladım benimde ilk başlarda öyleydi sonradan düzeldi şimdi suyunda azalma var ded 🙂 19 mart dedi ama 5 gün ileride bakalım nasip 🙂 korku varmı ya tek bendemi var endişe korku