GozdeKB tortillam_ ayy hadi hayırlısı olsun inşallah sizin az kalmış benim 21-22 Mayısa denk geliyor 😊
pengumommy GozdeKB hastaneler bayaga uzak kalıyor bana aracımızda yok yürümede problem olduğu için otobüs guvenemiyorum
GozdeKB tortillam_ aynen öyle ya bu detaylıdan da çok korkuyorum sanki sorun bulmak için gidiyoruz gibime geliyor 😐
fatma0623 GozdeKB bayrama denk geliyor bayramdan sonra yaptıracağım bulunduğum il de ne özel de ne de devlette var mecburen il dışına çıkacağım
GozdeKB hosgeldinminik erken değil bence yine bakarak olun her gün belki 1 hafta sonrasına falan bulabilirsiniz
esmasat21 hosgeldinminik hissediyor musunuz bebeğinizi ben çok nadir 20. Haftadayım ama çok az hissediyorum normal mi
neyazsamkii 18+6 oldukk 21 Mayıs 21+4 gitmeyi düşünüyorum inşallah denk gelir de en son 18 mayısa vardı hemen her gün tetikteyim mhrs de 🫣
GozdeKB neyazsamkii bende 18+6 yım 21-22 Mayısta yaptıracağım bugünde bende 18 Mayısa buldum erken olur diye almadım
lemankrl neyazsamkii ayy çok yakınmışız bende 18+4deyim şuan.ben detaylıyı Bayram ertesi yaptıracağım doktor ancak o zaman müsaitmiş. Yani 22+6 ya denk geliyor. Sizin cinsiyetiniz ne🌸
sepselin GozdeKB uzun sürüyor bazen göstermiyor diyorlar ben de 19 mayısa aldım işe gitmediğim gün rahat rahat bakılır diye göstermezse falan stres olmam diye.
GozdeKB neyazsamkii Mersin ama Adana şehir hastanesinde yaptıracağım tahminim 5-6 Mayıs gibi açılır randevular ben alamazsamda önemli değil tanıdığım var o yardımcı olacak inşallah
lemankrl GozdeKB ancak bayram ertesi randevu bulabildim doktor çok yoğun çalışıyor. 22+6 da gideceğim
neyazsamkii lemankrl valla ben de şehir dışına çıkmak zorunda kalacağım bulunduğum şehir de perinatolog yok maalesef :/ cinsiyet 15 haftaya kadar kıza benzediği söylenildi 18. Hafta da erkeğe benziyor denildi üstelik hem özele hem de devlete gidiyorum anlam veremedim detaylı da belli olur diye umuyorum 🤧
Esraa02 Bizde 19+5 olduk. Hala cinsiyet öğrenemedim. Bacakları kapalı göstermiyor dedi bı kaç defa doktor kıza benziyo ama dedi. 20 +3 te de detaylıca girecegiz bakalım. Rabbim hepimize güzel haberler alıp çıkmayı nasip etsin. Sağlıcakla gelsin bebisler🥰
GozdeKB Esraa02 canım cinsiyet işi hiç belli olmuyor İnan kız diyorlar erkek çıkıyor bana öyle dediler fetal dna da erkek çıktı sonra kendi doktorum ve başka bi doktor gördü evet erkek dedi ama kız diyende oldu 😀 sağlıcakla gelsinlerde kız erkek önemli değil
Esraa02 Konudan bagimisiz hepimiz yakın haftalariz. Bebek karninizda hareket ederken ağrınız oluyomu acaba. Bazen böyle sertlesiyo bebek o sıra karnım çok agriyo sonra yer değiştirince geçiyor.
nazende17 Esraa02 bebeğin hareketlerini henüz hissetmiyorum ama bazen anlık kramplarım oluyor çok nadir
lemankrl GozdeKB Esraa02 evet bende bazen tek tarafta aşırı sertlik oluyo yumruk gibi kafası yada poposu diye düşünüyorum geriliyo gibi sonra hareket edince düzeliyor
Nisannurr Esraa02 20+6 oldum ben ve son 3-4 gündür dediğin gibi ağrı oluyor canım. Kafasının olduğu yerde ağrı oluyor bebek dönünce ağrı geçiyor
neyazsamkii GozdeKB yine de şanslı sayılırsın ben de bingöldeyim Elazığ’a gitmek zorundayım perinatolog için şehir hastanesi olmazsa araştırma hastanesine gideceğim orada da özel muayene var