GozdeKB Kızlar suan kaç haftalıksınız ne zaman detaylı ultrason yaptırmayı düşünüyorsunuz hamilelik nasıl gidiyor 🥰
asmin_12 GozdeKB 18 haftalık olduk istanbul çam ve sakura hastanesinde dr pakizen hanıma yaptıracam 2 hafta sonra randevum 😊
fatma0623 GozdeKB bayrama denk geliyor bayramdan sonra yaptıracağım bulunduğum il de ne özel de ne de devlette var mecburen il dışına çıkacağım
anstzist Benim 20+4 de memleketimde olacağım. 22. Hafta yaşadığım şehre geleceğim. Çok kararsız kaldım. Memleketim, yaşadığım şehre göre daha gelişmiş. Orda yaptırsam acaba çok erken mi olur ki hafta olarak. Tam emin değilim.
GozdeKB anstzist yok ne erkeni kız 18-23 hafta arası yapılıyor bende 21+4 gibi falan yaptıracağım Allah nasip ederse
GozdeKB sepselin bizde 18+6 yız aynen öyle bayrama denk geliyor bayramdan sonrada geç olur dedim 21+4 gibi gitmeyi düşünüyorum 🥰
lemankrl sepselin bende bugün 18+4teyim aynıymışız☺️ ben bayram öncesi yer bulamadım maalesef bayram biter bitmez yaptıracağım
sepselin GozdeKB uzun sürüyor bazen göstermiyor diyorlar ben de 19 mayısa aldım işe gitmediğim gün rahat rahat bakılır diye göstermezse falan stres olmam diye.
GozdeKB asmin_12 ben fetal yaptırdım ama bunun fetal ile alakası yok o anomoli kromozom hastalıklarına bakıyor bu organ taraması olarak geçiyor
Syd53 yeliz1923 aaa ne güzel aynı hafta aynı gün ☺️ bende 21 istemiştm ama doktor dolu olduğu için 22 ye kaldık
GozdeKB tortillam_ ayy hadi hayırlısı olsun inşallah sizin az kalmış benim 21-22 Mayısa denk geliyor 😊
pengumommy İkiz gebeyim ama hiç bir şekilde perinotoloji randevu bulamıyorum özel de çok pahalli nasıl yaptıracağım bilemiyorum 😅 20+4 deyim
tortillam_ pengumommy Sabah 10 da randevular açılıyor. Telefon elinizde bekleyin tam 10 da 10:05 de falan açılmış olur
GozdeKB pengumommy saat 10 da randevu açılmış oluyor e nabızdan takip edin yada talep edin devlet hastaneleri için ben bugün girdim vardı yarım saat içinde millet bitirdi haftada bana uymuyordu ondan almadım 😀
mom28_ pengumommy istanbuldaysanız ümraniyede doktor erbil çakar fiyat uygun yorumları çok iyi bende ona düşünüyorum ikiz gebeyim sizle aynı durumdayım özel pahalı devlette randevu yok bi araştırın isterseniz
pengumommy GozdeKB hastaneler bayaga uzak kalıyor bana aracımızda yok yürümede problem olduğu için otobüs guvenemiyorum