sevvalyilmaz_ DenizAda_ biraz araştırdım da krem sürüldüğü halde geçmiyorsa artıyorsa özellikle geceleri artıyorsa doktora danışmak gerekir çünkü farklı bir şeyden kaynaklanabilirmiş. ben de şimdi sabah akşam sürüyorum şu anlık iyi gibi.
DenizAda_ sevvalyilmaz_ gün içimde yok bende de bir gözlemeyeyim dur ya ben terliyorum sanki ondan kaşınıyor gibi geldi devam ederse doktoruma söyleyeyim bende
Havin49_ sevvalyilmaz_ benim öyle iki gebeliğimde de genelde de öyle ben üçünü nemlendiriyorum kabuk attığı için kaşınıyor ama etrafını travazol sürüyorum toksa parçalıyorum kaşımaktan