smnr_533 Bulantı az ise kız bebek çok ise erkek bebek midir halk arasında böyle hurafe var yaşayan var mı ya da tersini merak ettim 🙂
Aysekaram smnr_533 ilk hamileliğimde bulantı kusma hepsini yaşadım erkek. Şuan 2.ye hamileyim bu onun 10 katı fazla sürünüyorum ilk hiç bir şeymiş😢 buna da herkes kız diyor kızda bulantı çok olurmuşşş 🤣
Aysekaram smnr_533 Ama şöyle bir şey fark ettim 2.hamileliklerde bulantı kusma çok ağır geçiyor.genelde yorumlar öyle.
Birrrcan smnr_533 bence az ise erkek çok işe kız kizimda ölüyordum bulantidan şimdi oğluma hamileyim çok çok azdı 😊
sarilale123 smnr_533 ooo 16 ya kadar kusturdu. içtiğim mide bulantısı hapının, takılan serumları haddi hesabı yok, sonuç kız 😁
cansukccc sarilale123 benimde öyle valla 5 te başladık şuan 9 dayız yani hamilelikte nefret eytim diyebilirim ama kişiden kişiyede değişiyormuş bakalım ne çıkıcak 😂
hard smnr_533 2 tane oğlum var bulantı hiç yaşamadım şuan 3. ye hamileyim 25.haftadayım kızım olacak bulantım hala devam ediyor ilaç kullanıyorum kullanmadığım zamanları kusuyorum devam prilama yani
sarilale123 cansukccc aynı bende valla çok zorlandım ne uyumak ne uyanmak herşey eziyetti sanki hayırlısı olsun inşallah
sineminkooo Bulantı çok çok azdı ama aşırı koku hassasiyeti vardı.. oğlum olacak doğruymuş ama 🤣🤣 allahım inşallah kısmet ederse ikinci çocuğum kız olsun çok istiyorum ❤️(daha doğurmadım😅😅😅😅) bakalım o zamana buralarda olurum yine 🫣
smnr_533 sineminkooo benımde bulantım az bir oğlum var onda çok kusuyordum ve çok enerjiktim şu an uyku hali var sizde de var mıydı uyku hali erkekte
sineminkooo smnr_533 vardı günde 3,4 saat gündüz uykusu yapmama rağmen akşam 10 da bile gözlerimi açamadığımı biliyorum 😅😅 geçti ama ilk üç aydan sonra yavaş yavaş terk etti 🥰bi de klima karşısında battaniye altında ayağımda çorap üstünde puf patiğim olmasına rağmen donardı ayağım.. Cidden erkek çocuğu üşütüyormuş🫠🫠🙈 ama şimdilerde yanıyorum tabi başlarda çok üşüdüm 😂
Mom908 bir iki hafta midem bulandı hiç kusmadım, uyku çok oldu, hep üşüyorum. cildim bozuldu, hem ekşi hem tatlı yedim sonuç erkek
Prensesmom_ smnr_533 Ilk bebegimde sadace 5-6 haftalarda kustum kiz ,ikincide sadace 3 kez bulantim oldu kiz , ucuncu beni mahvetti perisan ettti hastanelik etti cinsiyeti bilmiyoruz 😃