kubraaaatt askbaby_ yalancı kasılma dediğiniz adet sancısı gibi mi yoksa sadece karnınız mı sertleşiyor
askbaby_ kubraaaatt askım hem bebek bi noktaya toplanmış gibi semsertti karnım hemde adet ağrısı gibi ağrı çekmiştim , herkeste farklı oluyomuş bu nstde sancım çıkmıştı ama ufak ufak
kubraaaatt Minasuu22 ay ne zaman geleceğini bilmek de güzel aslında. Normal olunca ne zaman gelecek düşüncesi yoruyor insanı
Meltem3461 kubraaaatt bir de her iki doğum kişilerde farklı sonuçları oluyormuş onu da kestirememek kötü bilsek en azından neler yaşayacağımızı ona göre karar vermesi kokaylaşırdı☺️
gizem0906 ozzz06 ayyy ben de 35+1im yarım saat sonra 2 olucaz 😀😀 regl ağrısına benzer ağrı bende de oluyor bir de siyatik ağrısı var eğilip kalktığımda çok vuruyor
ozzz06 gizem0906 gece baya arttı benim mesela korktum da ama şükür bişey yok insanı çok tedirgin ediyor
kubraaaatt askbaby_ ben de geçen hafta ilk defa nstye girdim orda 1 2 defa karnım sertleşti doktor baktı küçük sancılar var dedi
brco askbaby_ şimdi nasıl geçti mi benimde geceden beri aynı karnım kaskatı kesiliyor nst de hafif sancı çıktı eve geldim sabaha karşı yine olunca gittim ama bu sefer çıkmadı ama kalktığımda hala taş gibi karnım
gizem0906 kubraaaatt deniyorum ama aktif olduğum günler daha çok oluyor maalesef son haftalar o yüzden mecburen hareketlerimi fazlalaştırdım bebiş gelene kadar dayanıcam mecbur
kubraaaatt askbaby_ aa tabi ki böyle olması sa güzel. İnşallah güzel bir şekilde dünyaya gelir bebişler
Melike3506 _mrvsyrm bende 35+2 ve bire bir aynı şeyleri yaşıyorum bir an bir tek ben yaşıyorum sanıyordum