kubraaaatt Kızlar 35+1 oldum bugün ve nefes almakta zorlanıyorum. Ödem de oluşmaya başladı. Sizlerde bu şikayetler var mı
ozzz06 kubraaaatt ben de 35+1 im 3. Gebeliğim gün içinde regl sancısına benzer hafif ağrılarım oluyor . Ödem vs yok ama ağrı var
mervein14 kubraaaatt aynı hafta günüz :) 2. hamileliğim, dikişlerimde aşağıya basmaya başladığı için bende kasıklarımda baskı hissediyorum. Harici çok çabuk yorulmaya başladım, 2 aydır sağ elimde ödem var malesef geçmedi Yarın doğum tarihi alacağız sizin belli mi ilk doğum mu
siinemyy kubraaaatt bugün tam 35 hafta 🥹 çok fazla baskı hissediyorum alt tarafta. Yatakta dönmek kalkmak o kadar zorlaştı ki
yagmur11bebek kubraaaatt 35+5 olduk bugün sürekli tuvalete çıkıyorum ellerim ayaklarım hep şiş benimde
_mrvsyrm 35+2 haftalığım sürekli sıkışıklık hissetmek çok rahatsız ediyor 🥲karnımın alt tarafı yırtılmış gibi ağrıyor bir kaç haftadır, nefes almakta zorlanmıyorum ama hareket etmek artık çok zorlaştı 🥲
Melike3506 _mrvsyrm bende 35+2 ve bire bir aynı şeyleri yaşıyorum bir an bir tek ben yaşıyorum sanıyordum
gizem0906 ozzz06 ayyy ben de 35+1im yarım saat sonra 2 olucaz 😀😀 regl ağrısına benzer ağrı bende de oluyor bir de siyatik ağrısı var eğilip kalktığımda çok vuruyor
Meltem3461 Bende 35 bitti 36 ya girdim yeni normal de olabilrisin sezaryanda dedi sezaryan olursam 22-23. Mayısa alabilirim dedi bende korkuyorum açıkçası ilk gebeliğim ve karar veremiyorum haftaya cuma gidicem tekrar bildirmem gerek
elifsayy Bende hafiften ödem olmaya başladım 36+2deyiz bizde sadece bebek hareketlerinde azalma oldu aklım sürekli orda hareket etsin diye karnıma bastırıyorum sürekli sizde nasıl durumlar harekelerde azalma oldumu
kubraaaatt elifsayy yok benimkinin hareketleri azalmadı ama artık canımı yakacak derecede. Yeri daralmış belli ki🥹
berreeckc elifsayy Benim kızımında hareketleri azaldı. Sabahları iyi ama akşam olunca tamamen duruyor sanki. Dürtsem de oynamıyor
Meltem3461 kubraaaatt çok zor ya😔 normal istiyorum ama normalin sonunda sezaryana alınmak istemiyorum bir de sancım çıkmadı hiç bugün ya hiç sancım olmazsa sezaryanla alırlarsa diye tereddütte ediyorum hiç bunlara gerek kalmadan direkt sezaryen mi olsam diyorum çok zor 😔
kubraaaatt Meltem3461 bu normal beklerken sezeryana alınma korkusu bemde de var ama denemeden de bilemeyiz. Bende de bebek ne zaman kanala girecek merakı var şimdi
Meltem3461 kubraaaatt bir de her iki doğum kişilerde farklı sonuçları oluyormuş onu da kestirememek kötü bilsek en azından neler yaşayacağımızı ona göre karar vermesi kokaylaşırdı☺️
askbaby_ 35+5 olduk, yalancı kasılmalar başladı, halsizlik ve çok çabuk yoruluyorum bugün hiiiççç bişey yapmadan yattım , yürümekte zorlanıyorum:( bu halimize şükür 🥲💜
kubraaaatt askbaby_ yalancı kasılma dediğiniz adet sancısı gibi mi yoksa sadece karnınız mı sertleşiyor