aycicegi22 bende 3 farklı hamilelik kaybı yaşadım araştırıldı hiç bişey çıkmadı, 4. Gebeliğimde oğluma kavuştum tedbir amaçlı kan sulandırıcı kullandım ama kullanmasamda bence nasibimde vardı, ki bu işler gerçekten zaman ve nasip meselesi, evlenmeden önce eşim hep derdi ki ilk 4 sene çocuk yok bende kabul etmiştim herkes soruyordu yok diyordum kendimden emin, 2. Yılda olsun artık dedik denemeye başladık 3 kaybımı da 4. Yılım dolana kadar yaşadım sonra bu söz aklıma geldi benim ve 5. Yılımda oğluma kavuştum, yani demem o ki farketmeden ağzımızdan çıkan sözler dua niteliğine geçmiş olabilir yada üzerinde nazar olabilir, tavsiyem hacamat yaptır ve sadaka ver, ruhen manen ve bedenin bi temizlen, hacamat vücudunda ki toksinleri metalleri toplar, bazen düşüklerin sebebi ağır metaller oluyor vücutta biriken, herşey tıp değil bazen altenatif tıpta çok önemli yer tutar hayatımızda