Bir de sadece bende mi içimde bir korku var anlamıyorum ama. İlk denemem negatif, ikinci denemem kimyasal gebelikle sonuçlandı bu üçüncü dememem ve ilk defa bu değerleri gördük. Ama içimde korku var bir şey olmasın korkusu 😔 sonra geçiyor mutlu oluyorum, heyecanlanıyorum