Merhabalar güzel anneler 🌸 aranızda tüp bebek ile hamile kalan var mı ? İlk betanız kaç çıktı ? Ne zaman kese gördünüz ? Bir de kanda pozitif gördünüz ne kadarlık hamile oluyorsunuz ? Normal gebelik gibi son adet tarihine göre mi hesaplanıyor tüp bebekte ? Pazartesi günü doktor kontrolüm var bütün sorularımın yanıtı onda aslında ama çok da merak ediyorum 🙈