minnakannesi123 Benim 81 çıkmıştı antibiyotik kullandım 4. gün 36 a düştü yedi gün kullandım antibiyotik daha sonra yedi gün kullandım düzeldi
Selenay147 zehraclk0 zehraclk0 normalde hep yuksek dedınız kactı benımde hel yuksek 10 larda ınmıyor 6 yıldır
BloomingMama CRP yüksekliği 180 ile hastanede 10 gün yattım çok kötüydü antibiyotikle 10 günde anca düştü şükür bebek çok iyiydi hergün kontrol ettiler 12 haftalıktı o zaman şuan 17+3