senayldrmc benim Crp değerim senelerdir hep yüksek 15-20 civarlarında ama hamilelikte iyice yükseldi en son 50ydi ve hiçbir crp yüksekliğine dair belirti vermiyor vücudum yani ne bir ağrı ne birşey bende ramotolojiye gideceğim dahiliye ve kadın doğum doktoru bu şekilde yönlendirme yaptı