emine04444 eğer sadece kesi ve dikişten korkuyorsanız doğumda hissetmediğim tek şey diyebilirim. Kesiyi hiç hissetmedim o an, dikişte de hiç acı olmuyor hissetmiyorsunuz. İyileşme süreci de zor değildi elhamdulillah, temiz ve kuru tutmaya dikkat ediyorsunuz o kadar. Çabuk iyileşiyor