Busranur_mnts birde kıyaslama yapıyorlar sürekli. İşte diğerinin de ilk doğumu bak o bağırıyor mu? Sen çok nazlısın, şöylesin böylesin. Yahu şu kadını hayatında 24 saat göreceksin ama onun ömründe öyle bir kara leke bırakacaksın ki bu davranışlarınla hatırladıkça sana lanet edicek. Ne diye böyle bir günaha giriyorlar ki.. İnsan insana iyi davranmalı. Ömür boyu Allah razı olsun diye arkasından dua almalı