Bhrykndmr merhaba bende orda takipliyim geçen hafta ebe yanına uğradım dogumhaneyi vs gösterdi bana kendimde bebek hemşiresiyim ve gerçekten oda özel hastaneden farksız . Çok temiz ve gayet yeterliydi . 6 saate yakın dogumhanede duruyormuşuz duruma göre kanama takibi vs yapiliyor dedi sonrasında odaya alıyorlarmis odalarda şansa tek kişilik veya çift kişilik duşebilir dedi. Doğum anına kadar bir kadın refakatçi yanımızda oluyor duş almak istersen doğum başlayana kadar yada pilates topunda egzersizler yaoiyosun doğum başladığı zaman refakatçi çıkarılıyor ve ebe ile doktorlar geliyor doğum için . Bebeğin tartı ve diğer işlemleri senin yanında açık ısıtıcılı bebek yatağı var orda yapılıyor sonra yine refakatciyi aliyolar sadece anladığım kadarıyla eşler dogumhanede alınmıyor odaya geçene kadar eşiniz sizden haber alamıyor o çok kötü. Onun harici önlük vs veriyolar zaten o şekilde orda süreç geçiyormuş