mengi688 2 gün önce ikili tarama testi yaptırdım canım devlet hastanesinde, cinsiyeti görünmedi doktora sorduğumda 16.hafta itibari ile daha net belli olur dedi, özel hastanedeki doktor da 14.hafta civarında söylüyoruz dedi ☺️ sanırım cihazla da alakalı tabi bebeğin göstermesi de önemli, testler temiz çıktı çok şükür risk görünmüyor ama görünsede görünmese de çok güvenmeyin diyorlar bu teste, devletteki doktorum fetal dna da önerdi o konuda kararsızım, 15 hafta olunca özele geçiş yaparım diye düşünüyorum