elakemal samaa_ kuşum başıma gelenleri biliyon hadi geçen ay kimsayal yaşadım diyelim bu ayki silik çizgiden sonra Awox alma Prodoctor aldım bende 5 li onlarla deneyecem bakalm
zynp1107 samaa_ yaptın mı ben yaptım negatif çıktı çok moralim bozuldu 😔geri uyuyamadım bile bu arada günaydın canım
znnnr samaa_ sonuç negatif değil erken yaptım diyeceksin gününü bekleeee yada en azından Salı günü tekrarla bu sefer beni dinle
ikibalannesiii samaa_ bende dpo 8 ve 9 da negatifi gördüm dpo 10 da silik çizgiyle öğrendim umudunuzu kaybetmeyin daha çok erken inşallah gönlünüze göre olsun herşey 🤲🏻🤍