ceyce samaa_ Kız ben de hiç iğne etkisi olmadı denedim ilk günler hiç Gebelik testinde pozitif çıkmadı benim vücut iğneyi çok erken attı galiba vücuttan
samaa_ ceyce ola bilir kiz her vucut farkli ama bir durumda var bu ay igne yaptin ya dpo 7 biraz erken igne etkisi de olur 🥲o yuzden yarin yine yap mutlaka
ceyce samaa_ iğneden sonra 3. 4. Günler test yaptım hiç bir çıkmamıştı hatta iğne bende tutmadı falan sanmıştım yengem doktor onu aradım o da herkesin vücudu aynı değil dedi
elakemal samaa_ kuşum başıma gelenleri biliyon hadi geçen ay kimsayal yaşadım diyelim bu ayki silik çizgiden sonra Awox alma Prodoctor aldım bende 5 li onlarla deneyecem bakalm
samaa_ ceyce ama sonradan cika bilir de 🥹o yuzden birazcik bekle 12 dpo olsun sonra yap yine uzulmeyelim diye diyorum🥲heveslenip negatifi gormek o kadar kotu ki