2023 yılındayken daha evlenmemişken kağida eğer eşim hayırlısı ise onunla mutlu bir yuvamız olsun diye yazmıştım o zaman sevgiliydik ama ayrıydık sadce kağida yazıp gül ağacının altına gömdüm smdi 9 aydır evliyiz ben eşimden razıyım allah da ondan razı olsun:)