nur_344 benimde bugün kontrolüm vardida hersey yolunda bir aksilik yoktu cok şükür 🙏doktorum dedi ben hastalarıma şeker testini öneriyorum seninde haftan gelmis yaptirablrsin dedi eger karar verdiğin zmn presi gunu ac karınla sabah 9 da gel dedi de kararsızım iste
..kimi yap diyor kimi zararlı vs diyor kafam karisti