Zhanm_hafz1 snaz hadi bakalım Rabbim kolaylığını versin hem sana hem bana hemde bütün hamile bacılara 🥹🥹🥹
Zhanm_hafz1 mnoa ilki sezaryen olunca ikinci de sezaryen olmak zorunda oluyor acaba bilmediğimden soruyorum
mnoa aydannnnnn maşallah Allah esirgesin benimde ikinci gebelik 5 yaş olacak araları ilki erkekti ikincisi yine erkek nasip etti Allah kız olmasını çok istedim nasip sağlıklı olsunlarda hayırlısı 🌹
minikanne123_ Zhanm_hafz1 sezaryen sonrası normal doğumda olabiliyor Muş doktorum söyledi ama yine araştırmakta fayda var
mnoa Zhanm_hafz1 üzerinden bi kaç yıl geçtikten sonra normal olabiliyor ama doktorlar önermiyor genelde
nur_344 minikmucizem26 erkek 💙 2.gebeliğim henüz gitmedim doktora 10 gün sonra gideceğim bahsederse konuşucağım kararsızım siz yaptırdınız mı