Sabah kahvaltı hazırlarken aniden alt karnıma sancı girdi aralıklı bir şekilde yaklaşık 40 dk sürdü sonra biraz durdu daha sonra gün boyu sancım bir geldi bir gitti şuan uzanıyorum ve karnıma da yayılmaya başladı bir tık fazla ağrısı da oluyor sanki gazım varmış gibi de hissediyorum hani üşütürsünüz karnınız ağrır regl sancısı gibi olur ya aynen öyle ama afedersiniz gaz da çıkarmadım şuan hala ağrım bir geliyor bir gidiyor sabaha göre bir tık fazla ağrım var ama acı eşiğimi bilmiyorum normal bir ağrım var sizce doğum sancısı mı? ( doğum nişanı ya da suyum da gelmedi )