Merhaba antibiyotiğin kullanımı ile ilgili bişey demedi ama benimde diş ağrım vardı ve doktorum dediki bişey olmaz dişini çektirebilirsin eğer çekilmesi veya dolgu olması gerekirse orda olan bebeğe yansımaz gibi bi cümle söyledi ama kimse yanaşmak istemiyor ondan böyle diyo dedi bunun altına giremiyor hemde ben kan sulandırıcı kullanıyorum oyüzdende korkuyolar bana verdiği tavsiye diş etlerim kızarmıştı ve bol bol kanasada fırçala dedi doktor 😆